Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатика духа ли топло??

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
    Съгласен съм, но защо размразява и отвън?
    А по моя въпрос нещо? Просто ми е интересно дали има ел. нагревател под предния прозорец
    145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

    www.ClassicCar-bg.com

    Comment


    • #32
      Фениксе, какви физични закони търсиш толкова, бре Нали на импровизираната научна среща вчера пред вас стана ясно, че климатъкът дава в най-добрия случай около 7 градуса температура на въздуха на изхода от топлообменника. Видя вчера, че при 0 градуса не се включи, което е обяснимо - за какво му е на компютърът въздух от климатика, след като той е сложен в колата ДА ОХЛАЖДА, навън е по-студено от разчетния капацитет на климатика, а и при такива температури се товари компресорчето. Дори и домашните хладилници имат защита за компресорите да не се стартират при под +5 градуса, ако не се лъжа. Сушенето на стъклата идва като бонус в пролетно-есенните периоди
      Самият термодинамичен цикъл е изпълним при ограничен температурен диапазон, който е следствие на свойствата на хладилния агент.
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
        ти недей дава жокери, щото днес видяхме, че не се включва компресора. Нека господина дето разбира ни обясни физичните закони дето стават като се включи климатика, аз слушам, винаги съм съгласен да призная грешката си, ама нека ми се обясни, като на нормален човек, а не щото така казва някой. Искам обяснение + физика пор фавор!
        Ти добре ли си?

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
          А по моя въпрос нещо? Просто ми е интересно дали има ел. нагревател под предния прозорец
          Аз лично не съм попадал на такъв случай,но и не съм се заглеждал.От такъв нагревател би имало смисъл ако е много мощен за да размрази стъклото веднага,т.е. преди да е загрял мотора поне малко за да започне да работи парното.
          Last edited by victtorbg; d.m.y г., 11:33.

          Comment


          • #35
            Добре де, аз за себе си знам, мисля и ти знаеш, просто исках господина дето това му е професията да обясни някак по-научно му за какво става дума, щото ние говорим наизуст.
            Все пак отговора на въпроса на темата: "Климатика духа ли топло??" Отговора е НЕ.
            Коворим за автомобилни климатици, не за домашни и други разни. Като за автомобил приемаме леките автомобили, а не разни камиони и подобни возила за по няколко стотин иляди пари.
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
              Добре де, аз за себе си знам, мисля и ти знаеш, просто исках господина дето това му е професията да обясни някак по-научно му за какво става дума, щото ние говорим наизуст.
              Все пак отговора на въпроса на темата: "Климатика духа ли топло??" Отговора е НЕ.
              Коворим за автомобилни климатици, не за домашни и други разни. Като за автомобил приемаме леките автомобили, а не разни камиони и подобни возила за по няколко стотин иляди пари.
              Още малко да взема да те науча на занаят,а?

              Comment


              • #37
                ей ако сте заедно сигурно щеше да хвърчи перушина.абе квото и да духа не загрее ли мотора няма топло.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от victtorbg Покажи съобщение
                  Още малко да взема да те науча на занаят,а?
                  Както казах, аз съм любознателен, научи ме на тез дреболии как стават в колите. Винаги съм съгласен да призная грешката си.
                  п.п.
                  Примерно колегата по-горе ми даде една различна гледна точка за която не се бях сетил и си преправих домашното парното с неговия акъл, защото беше прав и се съгласих с написаното от него. Все пак това е форум и има деца дето дават акъл, а не са и виждали примерно що е това компресор в колата. Та от къде да знам ти какъв си. Освен това не съм само аз дето чакаме да се обосновеш.
                  п.п.2
                  Да, добре съм!
                  Щото питаше де
                  Викаш сега при минус 5 градуса компресора бачка а? като натиснеш копчето... хм интереснооо.
                  Нали говорим за Алфи?
                  Last edited by phoenix; d.m.y г., 14:05.
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                    Както казах, аз съм любознателен, научи ме на тез дреболии как стават в колите. Винаги съм съгласен да призная грешката си.
                    п.п.
                    Примерно колегата по-горе ми даде една различна гледна точка за която не се бях сетил и си преправих домашното парното с неговия акъл, защото беше прав и се съгласих с написаното от него. Все пак това е форум и има деца дето дават акъл, а не са и виждали примерно що е това компресор в колата. Та от къде да знам ти какъв си. Освен това не съм само аз дето чакаме да се обосновеш.
                    п.п.2
                    Да, добре съм!
                    Щото питаше де
                    Викаш сега при минус 5 градуса компресора бачка а? като натиснеш копчето... хм интереснооо.
                    Нали говорим за Алфи?

                    Comment


                    • #40
                      Един въпрос към просветените:Да ползваме ли врътката в най дясна позиция за предния прозорец сега зимата и врътката за градусите на какво да е на студено или топло?
                      146 JTD-2000г.
                      Punto 1.2

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                        Както казах, аз съм любознателен, научи ме на тез дреболии как стават в колите. Винаги съм съгласен да призная грешката си.
                        п.п.
                        Примерно колегата по-горе ми даде една различна гледна точка за която не се бях сетил и си преправих домашното парното с неговия акъл, защото беше прав и се съгласих с написаното от него. Все пак това е форум и има деца дето дават акъл, а не са и виждали примерно що е това компресор в колата. Та от къде да знам ти какъв си. Освен това не съм само аз дето чакаме да се обосновеш.
                        п.п.2
                        Да, добре съм!
                        Щото питаше де
                        Викаш сега при минус 5 градуса компресора бачка а? като натиснеш копчето... хм интереснооо.
                        Нали говорим за Алфи?
                        Да говорим за Алфи и да,моя бачка.Ако на тебе ти се философства,аз нямам време и желание за това.Колкото до компресорите....ами смятам да съм направил за 10г. достатъчно за да твърдя,че ми е занаят(освен всичко друго което прави студ).
                        Last edited by victtorbg; d.m.y г., 18:31.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от monimsl Покажи съобщение
                          Един въпрос към просветените:Да ползваме ли врътката в най дясна позиция за предния прозорец сега зимата и врътката за градусите на какво да е на студено или топло?
                          Еми ето около това се върти целия спор от 2 дни насам и никой не отговаря простичко на този простичък въпрос(((
                          Айде бе, капацитети с по 10г. стаж по климатиците и всички други с някакви познания /не влагам никакъв обиден подтекст към колегата по-горе/, отговорете просто и ясно: ПРИ СТУДЕНА КОЛА ЗИМНО ВРЕМЕ И ИЗПОТЕНО ПРЕДНО СТЪКЛО ДА ПОЛЗВАМЕ ЛИ ВРЪТКАТА В НАЙ-ДЯСНА ПОЗИЦИЯ ЗА ПРЕДНИЯ ПРОЗОРЕЦ И ВРЪТКАТА ЗА ГРАДУСИТЕ НА КАКВО ДА Е - СТУДЕНО ИЛИ ТОПЛО И НА КАКВА СТЕПЕН СЪОТВЕТНО?????
                          Без физични обяснения, агенти и т.н. техн. термини - просто, ако някой знае действително как и е сигурен, да каже конкретно.
                          И к`ва е тая функция "суперизсушаване", дето я споменахте по-горе някъде...
                          Предварително благодаря, мерси, грация и данке!!!
                          ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                          ПЛОВДИВ

                          Comment


                          • #43
                            Аз, в качеството си на обикновен форумен философ, бих препоръчал ползването на врътката в крайно дясно положение, но трябва да е ясно, че при ниски температури ефектът няма да етака поразителен, защото няма да се включи компресорът. Функцията 'суперизсушаване' е точно това крайно дясно положение на врътката
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
                              Еми ето около това се върти целия спор от 2 дни насам и никой не отговаря простичко на този простичък въпрос(((
                              Айде бе, капацитети с по 10г. стаж по климатиците и всички други с някакви познания /не влагам никакъв обиден подтекст към колегата по-горе/, отговорете просто и ясно: ПРИ СТУДЕНА КОЛА ЗИМНО ВРЕМЕ И ИЗПОТЕНО ПРЕДНО СТЪКЛО ДА ПОЛЗВАМЕ ЛИ ВРЪТКАТА В НАЙ-ДЯСНА ПОЗИЦИЯ ЗА ПРЕДНИЯ ПРОЗОРЕЦ И ВРЪТКАТА ЗА ГРАДУСИТЕ НА КАКВО ДА Е - СТУДЕНО ИЛИ ТОПЛО И НА КАКВА СТЕПЕН СЪОТВЕТНО?????
                              Без физични обяснения, агенти и т.н. техн. термини - просто, ако някой знае действително как и е сигурен, да каже конкретно.
                              И к`ва е тая функция "суперизсушаване", дето я споменахте по-горе някъде...
                              Предварително благодаря, мерси, грация и данке!!!
                              Струва ми се,че отдавна беше казано-ДА,МОЖЕ ДА СЕ ПОЛЗВА ПАРНО И КЛИМАТИК.

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
                                Еми ето около това се върти целия спор от 2 дни насам и никой не отговаря простичко на този простичък въпрос(((
                                Айде бе, капацитети с по 10г. стаж по климатиците и всички други с някакви познания /не влагам никакъв обиден подтекст към колегата по-горе/, отговорете просто и ясно: ПРИ СТУДЕНА КОЛА ЗИМНО ВРЕМЕ И ИЗПОТЕНО ПРЕДНО СТЪКЛО ДА ПОЛЗВАМЕ ЛИ ВРЪТКАТА В НАЙ-ДЯСНА ПОЗИЦИЯ ЗА ПРЕДНИЯ ПРОЗОРЕЦ И ВРЪТКАТА ЗА ГРАДУСИТЕ НА КАКВО ДА Е - СТУДЕНО ИЛИ ТОПЛО И НА КАКВА СТЕПЕН СЪОТВЕТНО?????
                                Без физични обяснения, агенти и т.н. техн. термини - просто, ако някой знае действително как и е сигурен, да каже конкретно.
                                И к`ва е тая функция "суперизсушаване", дето я споменахте по-горе някъде...
                                Предварително благодаря, мерси, грация и данке!!!
                                то като и се даде в червената зона то тя автоматично си включва перка и градуси ако ги е набрала естествено.

                                Comment

                                Working...
                                X